مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 15:502020-03-24اجتماعي

نیروی انتظامی با کسبه متخلف برخورد می کند 


فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی با کسبه ای که مورد نیاز مردم نیست، اما فعالیت می کنند و باعث تجمع می شوند، برخورد می کند.

- فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تعطیلی واحدهای صنفی در مشهد: نیروی انتظامی با کسبه متخلف برخورد می کند  ایسنا/خراسان رضوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی با کسبه ای که مورد نیاز مردم نیست، اما فعالیت می کنند و باعث تجمع می شوند، برخورد می کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سردار محمدکاظم تقوی با اشاره به مصوبه امروز ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور، نیروی انتظامی در کنار سایر اعضا وظایف خود را انجام می دهد، بدین ترتیب یکی از مصوبات این بود و مقرر شد که نیروی انتظامی با کسبه ای که مورد نیاز مردم نیست، اما فعالیت می کنند و باعث تجمع می شوند، برخورد کند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه در کنار مجموعه اصناف و اتحادیه ها حضور داریم، عنوان کرد: تیم های مشترکی با این مجموعه ها تشکیل و به همه مراکز نیروی انتظامی ماموریت داده ایم تا از بازگشایی آنها که مجاز به فعالیت در این ایام تا اعلام بعدی نیستند، خودداری کنند، در غیر این صورت با تذکر و یا پلمب واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی با کسبه متخلف برخورد می کند 

نیروی انتظامی با کسبه متخلف برخورد می کند